Guida di calzini personalizzati Uni Print

I calzini sò diventati un modu populari per mostrà unu'a personalità è illuminate tuttu u vestitu.Ci sò tante cumpagnie chì creanu calzini persunalizati, in particulare cum'è calzini per a faccia, calzini per animali domestici, sò diventati rigali cusì accolti, i calzini ponu ancu esse persunalizati per avvenimenti, perclubs, squadre sportive o qualsiasi urganisazione ecc. Mostra quale sò, induve appartenenu, è unisce u spiritu di squadra.

asfqwf

In generale, ci sò parechje modi diffirenti di persunalizà i vostri calzini.

Calzini jacquard, calzini di sublimazione.360 calzini stampati digitale (chiamemu ancu calzini DTG).Altre forme per enfatizà nantu à i calzini cum'è u logu di ricami persunalizati.Stampa in gel, etichette tessute ecc.

Quì parlemu più dettagli nantu à i calzini persunalizati di 3 tipi.Calzini jacquard, calzini a sublimazione, calzini stampati digitale (calzini DTG)

 1.Calzini jacquard.

I calzini Jacquard Knit sò creati aduprendu un prucessu tradiziunale chì bellissima maglia disinni grafichi è mudelli.U segnu distintivu di i calzini Jacquard Knit sò i so disinni intrecciati cumplessi.Hè un mudellu cuncavu è cunvessu fattu di tela intrecciata cù longitudine è latitudina, chì hè tissutu durante u prucessu di tissitura.In fatti, hè u modu più tradiziunale di decorazione di calzini.Comu cumuni.Calzini jacquard limitati à quantità di culore è MOQ di alta quantità di maglia.è una volta chì u mudellu di disignu hè cumplessu, vi vede fili abbastanza abbundanti in i calzini.Questu hè inevitabbile cum'è s'ellu li tagliate, distrughjerà u mudellu di maglia.

ffwafafaffà

2.Scalzini di ublimazione.

U prucessu di Dye Sublimated Socks hè stampata nantu à fogli di carta di trasferimentu di sublimazione.E poi trasferisce e stampe nantu à i materiali di i calzini à 220 ℃ per 30 ~ 40 seconde(temperatura è tempu diffirenti sicondu i calzini fisichi).I calzini sublimati cù culore luminoso.Restauranu assai u culore di i disinni originali.

Chì ci hè a mancanza di calzini sublimati?

1. Cum'è u passu di pressa di calore creanu e linee pressing in 2sides.È pussibule i vostri disinni ùn saranu micca integrati per via di e linee di articulazione laterale.

2. Cum'è disinni pressanti nantu à i calzini chì u materiale di calzini ùn hè micca stendu.Allora quandu e persone chì portanu o si stendenu i calzini, sguasserà biancu.A ghjente l'hà risolta rende l'internu elasticu neru nantu à i calzini di sublimazione (allungate è verificate se avete un paru di calzini sublimati)

3.Sublimazione travaglia solu per i calzini di materiale di poliester altu percentuale.Siccomu a strata di rivestimentu di carta di trasferimentu è a tinta di sublimazione funziona solu per i materiali di poliester.cusì.Se a superficia di i calzini chì ti piace chì u vostru disignu sia sublimatu, u materiale di poliester per centu più altu chì avete.Effettu sublimatu superiore uttene.

hnmtebfwafafbg
3.360 calzini stampati digitale.

U metudu di stampa digitale 360 ​​applicatu à i calzini, chì hè u metudu di stampa più avanzatu oghje.Pudemu caricate disinni in u software di stampa.Ci hè un software RIP speciale chì gestisce u vostru disignu è strappalu in u formatu chì l'impresora pò leghje bè.(U software Rip hè assai criticu postu chì i profili icc predefiniti per l'impresora di calzini farà stampà u disignu in modu diversu, è ancu l'inkjet inkjet)

u prucessu si mette calzini nant'à u cilindru stampatore, è carica nantu à a stampante, tandustampatore di calzini puderà direttamente inkjet nantu à i materiali di calzini.In seguitu, i calzini seranu tirati fora da u cilindru è appiccà in u riscaldatore (fornu) a temperatura di curazione à 180 ℃ per 3 ~ 4 minuti.

I calzini stampati digitale ponu esse materiali diversi.poliester, cuttuni, bambù, lana, calzini di nylon, etc. chì a stampa nantu à i calzini di poliester hè u più simplice.Questu hè assai simili à l'industria tessili.Chì per diversi materiali avemu bisognu di applicà diverse tinta è prucessi.

Uni print hè una sucietà chì hè specializata in u serviziu di stampa digitale di calzini è intantu offre à i clienti soluzioni per a stampa di calzini.

U travagliu cù l'Uni print.

Per fà i calzini più preziosi cù stampa persunalizata!

Per fà a vostra attività persunalizata più competitiva cù soluzioni di stampa intere!

 

cusì.Chì sò i passi se mi piace à persunalizà i mo calzini cù stampa digitale.

Step1: sceglite u mudellu di calzini

Pudete sceglie da u nostru mudellu di calzini esistenti.O persunalizà u vostru propiu mudellu di calzini.Personalizà u vostru propiu mudellu di calzini avaristi bisognu di 3000 paia MOQ per dumanda di maglia.

Step2: Fate i vostri disinni

Avemu da furnisce u vostru layout contru à u mudellu di calzini.O solu mandateci a vostra idea, u nostru designer vi aiuterà in l'aghjustamentu di u disignu.

Formatu di disignu: ai, psd.jpg, pdf, etc., qualsiasi formatu funziona.

Step3: stampa di mostra

Ci hà da piglià 3 ~ 7 ghjorni per fà campionamentu.Vi manderemu foto per a cunferma, se avete bisognu di mostre fisiche, vi daremu a cullezzione di trasportu.

Calzini di poliester carica di campionamentu 50 $.Calzini di cotone carica di campionamentu 100 $.(esclude express, ordine più di 3000 paia a carica di campionamentu hè rimborsabile)

Step4: Sample cunferma

Dopu vede e foto di mostra stampate o riceve mostre fisiche.U Cliente cunfirma nantu à i campioni.Ancu infurmazioni relative à u pacchettu.

Passu 5: Pruduzzione in massa

Procederemu a produzzione di massa contru u vostru campione cunfirmatu.Prima di pruduzzione 30% depositu TT hè necessariu.

Step6: Consegna

Una volta a produzzione hè finita, vi furniremu foto / video è u pagamentu di u saldo deve esse sbulicatu prima di spedizioni.

Consegna di 500 paia in 5 ghjorni di travagliu.+ tempu espressu 5 ~ 10 ghjorni da a Cina

Consegna di 1000 paia in 8 ghjorni di travagliu.+ tempu espressu 5 ~ 10 ghjorni da a Cina

2000 paia di consegna in 15 ghjorni di travagliu.+ tempu espressu 5 ~ 10 ghjorni da a Cina

Più di 2000 coppie pls discute cù u venditore.vi cunsigliemu secondu u calendariu di produzzione attuale.

PS 1. Sopra u tempu di consegna basatu nantu à mostra cunfirmata

        2. A causa di sfarentece in u voluminu, u pesu, ci sò opzioni per express (menu merchenzie) o spedizione marittima (merci di grande volume)

3. I carichi di duty è impurtazione sò a rispunsabilità di u cumpratore

Any doubts you may contact us directly  lily@uniprintcn.com


Tempu di Post: 25-May-2021